Aktuální zprávy

Nová sezona startuje! Ceny vstupenek držíme na minimu, prozrazuje marketingový ředitel

Liberec - Přestože hokejová sezona 2023/24 oficiálně skončila teprve před pár dny, celý klub se již tvrdě připravuje na tu nadcházející. Vše vypukne již v pondělí, kdy bude ve 13 hodin spuštěn prodej permanentek na novou sezonu.

Organizace Bílých Tygrů Liberec se dlouhodobě snaží nejen nabízet fanouškům skvělý hokej, ale každé utkání pojmout jako plnohodnotný sportovně-zábavný zážitek, který bude návštěvníky Home Credit Areny bavit. „Atmosféra a počet fanoušků v hale jsou pro nás velkou motivací, proto jsme se snažili zachovat ceny permanentek na loňské úrovni nebo je upravovat zcela minimálně," vysvětluje obchodní a marketingový ředitel Bílých Tygrů Dominik Jakubec.

Co to v praxi znamená, že se cena nezvyšuje u permanentek do sektoru na stání a v Česká spořitelna Klubu. U zbylých kategorií dochází ke zdražení ve výši zhruba 3 %, tedy o 200 Kč. Zachovány zůstávají také slevové kategorie, jako jsou dětské permanentky za 1 000 Kč, či studentské a seniorské, které mohou zájemci zakoupit za 4 900 Kč.

A dodává: Toto minimální zdražení budeme našim fanouškům kompenzovat novým bonusem, a to slevou na nákup cateringu pomocí mobilní aplikace ve výši 5 %. Když vezmeme v potaz průměrnou útratu fanouška za catering na utkáních, může tato sleva znamenat, že permanentkáře v konečném součtu vyjde sezona levněji, než ta předchozí. Přitom rozhodně neslevujeme ze standardu nebo dokonce ze sportovních ambicí."

Nepůjde samozřejmě zdaleka o jediný bonus, na který se mohou majitelé permanentek těšit. Jako již tradičně je pro ně přichystáno předkupní právo na play-off, sleva 10 % na nákup v tygřím fanshopu, doprava městskou hromadnou dopravou na utkání zdarma, sleva na vstupenku do liberecké ZOO nebo sleva 5 % na nákup sportovního zboží na e-shopu R-gol.com.

Rovněž v jednorázovém ticketingu chystá klub velkou novinku. „Analyzovali jsme návštěvnost Home Credit Areny a její rozložení do věkových skupin. Rádi bychom nalákali na zápasy více dětských a náctiletých fanoušků. Proto zavádíme od nové sezony tzv. COOL Ticket, který je určen všem teenagerům a studentům do 26 let. Na hokej se tak dostanou za neskutečných 50 Kč,“ říká Jakubec s tím, že zbylé cenové kategorie se v jednorázovém ticketingu setkají s maximálním zdražením o 20 Kč.

Cíl všech těchto změn je jednoduchý. „Dlouhodobě se pohybujeme v horní polovině tabulky průměrné domácí návštěvnosti. Tento průměr se nám v minulé sezoně podařilo navýšit a pro nový ročník bychom chtěli ve vzestupném trendu návštěvnosti pokračovat,“ doufá marketingový ředitel.

Ve znamení aplikace

Fanouškovský zážitek je pro tygří marketingový tým na prvním místě. Jeho součástí je pohodlný nákup vstupenek, snadné odbavení u vstupu do arény či možnost zapojit se do zápasového programu a dalších aktivit. Ve spolupráci s ticketingovým partnerem klubu, společností Ticketportal, proto sáhl klub k modernímu řešení formou mobilní aplikace. která umožní fanouškům stáhnout si permanentku do mobilu, stejně tak v ní bude možné velmi snadno zakoupit jednorázovou vstupenku bez nutnosti ji následně tisknout. A to zdaleka není vše.

„Naším cílem totiž dlouhodobě není pouze prodat vstupenku, ale především dané sedadlo obsadit. Víme, že odchodit všech 26 domácích zápasů základní části dokáže každý rok průměrně kolem 130 fanoušků. Proto pokud nebude permanentkář moci na zápas dorazit, může v aplikaci pomocí několika kliknutí své místo přeposlat komukoliv ze svých známých či jej uvolnit do volného prodeje,“ popisuje Jakubec.

Aby klub zároveň motivoval majitele permanentek k návštěvám zápasů či přeposlání a uvolnění sedadla do prodeje, chystá pro ně věrnostní program. „Ten bude fungovat zcela jednoduše a transparentně. Jakmile navštívíte předem určený počet zápasů, případně umožníte své místo využít, získáte předem určenou odměnu. Pro ty, kteří navštíví každý zápas základní části, pak chystáme pro další ročník upgrade na tzv. zlatou úroveň a spolu s tím navýšení výhod své karty,“ předesílá.

Obchodní a marketingový ředitel Dominik Jakubec o strategii na sezonu 2024/25
Vstupné plánujeme zvyšovat pouze zcela minimálně. Vybrané kategorie, jako například sektor na stání, se pak zdražování vyhnou úplně. Naším cílem je nalákat do Home Credit Areny co nejvíce fanoušků, pokračovat v trendu meziročního nárůstu návštěvnosti a vytvořit v Home Credit Areně co nejlepší atmosféru.

Aplikace však nebude určena pouze k nákupu vstupenek. Měla by se stát centrem fanouškovského zážitku v aréně. Fanoušci se z ní budou moci zaregistrovat do přestávkových soutěží, objednat si narozeninové přání nebo, jak již bylo zmíněno, objednat občerstvení a následně si jej po vyzvání notifikací bez fronty vyzvednout u výdejního okna.

Klubová aplikace bude fanouškům představena před startem nové sezony a bude dostupná pro operační systémy iOS i Android.


Související

Naši partneři

Generální partner
Generální partner