Barbora Barešová: Kupte si permanentní vstupenky ještě před prázdninami a ušetříte!
Prodej permanentních vstupenek na novou sezónu je v plném proudu a po dvou týdnech prodeje už klub eviduje několik stovek nových permanentkářů. „I když naše fanoušky nabádáme k včasnému nákupu, je to pro nás docela překvapení“, říká marketingová manažerka klubu Barbora Barešová. Více prozradí následující rozhovor.
Jaký je zájem o permanentky v porovnání s minulou sezónou?Jsme rádi, že ani po třech ne úplně podařených extraligových ročnících na nás naši fanoušci nezanevřeli a hokej v Liberci stále táhne. Zatím jsme sice na úplném začátku prodeje, vždyť do začátku extraligy ještě máme čtvrt roku čas, ale v porovnání s minulým i předminulým rokem můžeme v této fázi konstatovat téměř 100% nárůst nákupu permanentek. Jednoduše řečeno je jich prodáno 1x víc.
Je to pro klub překvapení?
Řekla bych že ano. Byť věříme v naše věrné fanoušky a jsme přesvědčeni, že produkt, který nabízíme – tedy špičkový hokej evropské úrovně – je stále velkým lákadlem, trochu jsme se přecejen před letošní sezónou obávali poklesu prodeje. Současný stav nás ale přesvědčuje o opaku a každopádně máme z aktuálního zájmu o permanentky velkou radost.
Znáte i důvody tohoto příjemného zvýšeného zájmu o permanentky?
S permanentkou prodáváme především hokejovou podívanou, a proto si myslím, že zájem o permice je způsoben především zajímavou stavbou týmu. Sportovnímu řediteli Filipu Pešánovi se podařilo přivést dva špičkové hokejisty Michala Birnera a Michal Řepíka. V týmu navíc zůstávají jména jako je Ján Lašák, Branko Radivojevič, nebo Petr Vampola, což jsou mistři světa a medailisté z dalších vrcholných hokejových akcí.
V neposlední řadě nám pomohly i naše marketingové aktivity. Vedle originální kampaně to byla i slavnostní snídaně v den začátku prodeje permanentek. Mnozí fanoušci si rádi přivstali, aby byli mezi prvními a projevilo se to i v prodeji. Stovka prodaných permanentek po prvním dni, to je rozhodně rekord za posledních několik let.
Navíc jsme zaznamenali zájem i o náš nový produkt – klubovou permanentku SMART. To je příjemné překvapení.
Stále platí zvýhodněná cena permanentek?
Jasně! Plovoucí ceny se nám osvědčily už v loňské sezóně. Letos jsme ale ještě prodloužili to období, kdy je cena nižší. Levněji půjdou permanentní vstupenky zakoupit až do konce června, pak se ceny ve všech kategoriích navýší o 200 Kč. Doporučila bych proto všem zájemcům o naše dlouhodobé vstupenky, aby si je zakoupili s předstihem za výhodnější cenu. Navíc si v klidu budou moci vybrat i příhodné místo. Citovala bych jedno z hesel naší kampaně: „Kupte si permici s předstihem a ušetříte!“
Do konce června také stále platí blokace míst pro majitele permanentek z loňska. Při nákupu do tohoto data jim garantujeme jejich oblíbené sedadlo. Od července jdou všechna rezervovaná místa do volného prodeje.
Jaké jsou ohlasy na letošní bonusy spojené s nákupem permanentky?
Ze zpětné vazby, která se k nám dostává, vyplývá, že se lidem zalíbil především nápad s permanentkou, která je nabitá finančním bonusem. My jsme po třech ne úplně povedených sezónách hledali nástroj, kterým bychom našim věrným fanouškům sdělili, jak moc si jejich podpory vážíme. Samozřejmě, že první, co člověka napadne je samotné zlevnění permanentky, to ovšem není z dlouhodobého hlediska správné řešení. Je třeba připomenout, že Home Credit Arena je jeden z nejluxusnějších hokejových stánků v Česku a kromě hokeje samotného nabízí i nadstandardní divácké zázemí. Navíc při porovnání cen u ostatních extraligových klubů není zlevňování ideální marketingový krok. Proto jsme přišli s nápadem čipových permanentních karet nabitých penězi, kterými půjde hradit útratu v bufetech na ochozu arény. Tento nápad nám také pomohl výrazně zjednodušit ceník permanentek. Po dlouhé době platí „nový permanentkář“ stejnou částku jako ten, který už měl permici vloni. Stávající permanentkáře pak zvýhodňujeme právě díky finančnímu bonusu nahranému na kartě.
Jsme rádi, že se fanouškům líbí i věcný dárek a nesmím zapomenout ani na výhody programu BONUS KARTA. Ten si rychle našel svou oblibu a jsme rádi, že ho můžeme našim fanouškům nabídnout i letos.
Věříme, že se Bílým Tygrům po sportovní stránce povede lépe, než v předchozích třech sezónách a hokej nám bude přinášet především radost. Moc bychom si přáli, aby fanoušci chodili v co největším počtu a naše zápasy tak měly strhující diváckou kulisu.
Připomeňte si atmosféru prvního dne prodeje v tomto videu.